Brezplačna konferenca za vodje IT, marketingarje, vodje prodaje, poslovne analitke, vodje projektov in managerje, ki je enostavno ne smete zamuditi!
09.05.2016 ob 8:30h, Trg republike 2, Ljubljana
Oglejte si atraktiven VIDEO napovednik
Kako odkriti nove priložnosti za razvoj, izboljšati učinkovitost marketinga in prodaje, kako povečati zaslužek v vašem podjetju?Povečajte vašo prodajo novim in obstoječim kupcem z učinkovito uporabo podatkov in vsebinskim marketingom z novimi znanji, tehnologijo, poslovno analitiko ter poznavanjem najnovejših trendov. Pravilno postavite vaše cilje. Dajte priložnost vaši prodajni ekipi, da postane zmagovalna.
Obiščite konferenco IT BOOST za podjetne 2016, na kateri vam pomagamo, da ste na zahtevne odločitve pripravljeni s spretno uporabo poslovne analitike ter marketinških orodij in izkoristite konkurenčno prednost. Pridobili boste nova praktična znanja in spoznali najnovejše trende na področju IT, marketinga in prodaje ter videli primere dobrih praks.
Program konference
Na poti do večje prodaje in zaslužka pri prodaji s pravimi hitrimi odločitvami.
Po bogatih vsebinskih predavanjih strokovnjakov bo sledila krajša okrogla miza.
g. Gregor Potočar. Direktor prodaje za mala, srednja podjetja in partnersko mrežo (Microsoft) ga. Andreja Štirn, direktorica Business Inteligence (Si.mobil d.d.) g. Matjaž Mušič - vodja digitalnega poslovanja (NLB d.d). g. Tomaž Pavlica - lastnik in direktor (Palok d.o.o.) Prej marketing direktor OMV za 11 držav. g. Franc Fritz Murgelj - lastnik in direktor (Ecetera d.o.o.) Strokovnjak za PR v IT.
Po okrogli mizi sledi žrebanje nagrajencev nagradne igre.
Konferenca pa se bo zaključila s speed networkingom in zabavnim druženjem ob kozarčku penine...
Fotografija iz okrogle mize naše pretekle BOOST konference.
Konferenca je prilagojena vodstvu, vodjem marketinga, prodajnim in IT vodjem, spletnim urednikom, poslovnim analitikom in vsem, ki se želite naučiti osredotočati na prave hitre odločitve, ki vam prinašajo večji zaslužek in več kupcev pri prodaji.
Izzivi na trgu zahtevajo hitre odzive
Ne glede na to, da vsak dan ustvarimo več podatkov, jim pri poslovanju še vedno namenjamo premalo pozornosti. S tem zamujamo veliko priložnosti za boljše spoznavanje navad kupcev in odkrivanje novih prodajnih priložnosti. Veliko težje pa zaznavamo tudi poslovne nevarnosti, ki nam pretijo, saj jih brez analiz in hitrih pravih odločitev oz. akcij ne znamo predvideti in izkoristiti sebi v prid.
S poslovno analitiko, ki temelji prav na uporabi podatkov, se je na zahteve sodobnega poslovanja mogoče učinkoviteje pripraviti, saj je razumevanje trendov v poslovanju tudi ena ključnih konkurenčnih prednosti,
9. maja pripravljamo brezplačno konferenco IT boost za podjetne 2016, na kateri vam bomo na praktičnih primerih prikazali, kako lahko s poslovno analitiko sprejemate prave poslovno-prodajne odločitve in pozitivno vplivate na prihodnost podjetja. Izvedeli boste, kako z uporabo sistema CRM, e-mail marketinga, vsebinskega marketinga in dobre uporabniške izkušnje izboljšati svoje poslovne rezultate. Pri tem bomo posebno skrb namenili tudi področju varnosti podatkov v podjetjih. Lastnosti današnjega kupca so, da je postal zahtevnejši, na voljo ima vse informacije, informira se on-line, želi enostavne in hitre rešitve, ni več lojalen, kot je bil. Znate vzbuditi zanimanje vašega kupca in ga spremeniti v nakup?
VSA PROSTA MESTA NA KONFERENCI SO ZASEDENA ZATO PRIJAVA NI VEČ MOGOČA
Od 5 strokovnjakov za IT, poslovno analitiko in marketing, ki prinašajo najnovejše trende, boste prejeli praktične nasvete, priporočila, ideje, znanje in izkušnje, ki jih boste takoj lahko uporabili v vašem poslu:
1. del konference je osredotočen na vpogled v uporabo podatkov, ki jih dnevno zbirate, a jih ne obdelate v korist za nove priložnosti in rast. Na predavanju vam bodo prikazana orodja in dani praktični nasveti, kako vsak podatek lahko preoblikujemo v koristno informacijo za nove priložnosti, ki nam pomagajo do hitrih pravih odločitev.
POMEMBNO!Udeležba na seminarju je pomembna za vas tudi zato, ker se bomo dotaknili tudi ukinitve podpore Microsoft podpori za Windows SQL Server 2005, ki se je natančneje zgodila dne 12. aprila 2016. Brez novih popravkov in posodobitev bo vaša infrastruktura v podjetju manj stabilna in bolj občutljiva na nevarnosti, pričakujete lahko višje stroške vzdrževanja strežnikov ....
2. del konference je vrhunec za marketingarje. Videli boste, kako z učinkovitim e-mail marketingom, vsebinskim marketingom in uporabniško izkušnjo na spletu v vašem podjetju učinkovito zgradite odnos z vašimi potencialnimi kupci storitev ali izdelkov.
3. del konference je osredotočen na upravljanje in grajenje odnosov s strankami ter uporabo pravih sistemskih in kombinacijo informacijskih rešitev. Naučili se boste, kako lahko takoj izboljšate rezultate v prodaji in po-prodaji.
Veselimo se srečanja z vami in izmenjave najnovejših znanj ter trendov pri prodaji in marketingu ter uporabi sistematičnih orodij za pomoč pri hitrih pravih odločitvah. Na voljo je omejeno število mest za konferenco, zato ne odlašajte s prijavo predolgo!
Organizatorja konference: Telprom d.o.o., ePrvak d.o.o. Generalni partnerji konference so: Microsoft Slovenija, NLB d.d., MR Center d.o.o., ki so vam omogočili brezplačno kotizacijo.
Prijava na konferenco je preprosta. Kliknite na prijavo spodaj in sledite navodilom. V primeru potrebe dodatnih informacij pošljite e-mail na: Jasminka.Kastelic@telprom.siali pokličite na 01 586 31 64..
Organizatorja konference
Partnerji konference so: Microsoft, NLB d.d., IIBA Slovenija, MR Center d.o.o., Maldi podjetnik, Ljubljanski univerzitetni inkubator
Konferenco organizirata Telprom d.o.o., ekspert za razvoj in vpeljavo novih informacijskih rešitev, ePrvak Group, eksperti za e-mail marketing in uporabniško izkušnjo.
Podjetje Telprom d.o.o. se ponaša z več kot 25-letno tradicijo. Osrednja dejavnost podjetja je svetovanje, načrtovanje, postavitev in vzdrževanje celovitih informacijskih rešitev. Njihove rešitve v celoti odgovarjajo na zahteve poslovnih procesov v malih in velikih podjetjih. S poslovnimi partnerji doma in v tujini so razvili enovit koncept infrastrukture za e-poslovanje. Paleta rešitev je grajena po načelih modularnosti, obvladljivosti, razširljivosti in povezljivosti.
Strokovnjaki ePrvak grupacije imajo več kot 11 let izkušenj s področja direktne prodaje, spletnega marketinga, uporabniške izkušnje, postavljanja ciljev in pametne porabe časa. Naročnikom prinašajo jasne cilje, odločnost, varnost, znanje in rezultat v trenutku, ko to najbolj potrebujejo. Skrbijo, da naročniku polepšajo dan.